سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی غبغب در شهریار

 

 

غبغب به چربی آویزان زیر چانه و در ناحیه‌ی گردن اشاره دارد. افرادی که غبغب دارند به نظر می‌رسد دارای دو چانه هستند و به همین دلیل در زبان انگلیسی نام چانه دوتایی را به این وضعیت داده‌اند. غبغب می‌تواند بسیار رایج باشد و زمانی شکل می‌گیرد که لایه‌های چربی زیر چانه جمع می‌شوند. افزایش وزن یکی از دلایل اصلی غبغب به شمار می‌روید. البته ژنتیک و بالا رفتن سن هم روی این مشکل تأثیر دارند.

عوامل ایجاد غبغب

جراحی غبغب یکی از روش‌های مورد استفاده برای رفع مشکلات ظاهری در ناحیه زیر چانه و گردن است. این مشکل معمولاً به دلیل عوامل مختلف ایجاد می‌شود، از جمله این عوامل عبارتند از   :

1. علل ژنتیکی و ارثی

برخی افراد به دلیل ژنتیک یا ارثی دارای غبغب هستند.

2. شل شدن پوست و عضلات گردن

با پیری، پوست و عضلات گردن شل می‌شوند و ظاهر غبغب را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

3. چاقی مفرط

افراد با اضافه وزن ممکن است دچار غبغب شوند.

جراحی غبغب

وجود غبغب می‌تواند برای افراد مشکل‌ساز باشد و راه‌های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد. از جمله راه‌های موجود برای رفع غبغب می‌توان به جراحی و روش‌های غیر جراحی اشاره کرد. در ادامه به روش های مختلف رفع غبغب در کلینیک رامیلا؛ بهترین کلینیک زیبایی در شهریار اشاره خواهیم کرد:

1. جراحی غبغب

2. لیپوساکشن غبغب

3.  لیپوماتیک غبغب

4. لیفت گردن

مراحل جراحی غبغب در شهریار

جراحی غبغب به دلیل فواید فراوان به یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی و بهبود پوست تبدیل شده است. و یک راه سریع و مطمئن جهت از بین بردن نواقص پوستی شما از جمله غبغب، افتادگی پوست، چین و چروک و… خواهد بود. در ادامه به مراحل انجام جراحی غبغب در کلینیک رفع غبغب در شهریار اشاره خواهیم کرد:

مشاوره

در ابتدا، جراح وضعیت گردن و شانه‌ی شما را بررسی می‌کند تا میزان چربی‌های اضافه و شلی پوست این ناحیه را مورد ارزیابی قرار دهد.

بی‌حسی موضعی یا عمومی

جراحی معمولاً با بی‌حسی موضعی قابل انجام است، اما در صورت تمایل بیمار ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود.

برش و ساکشن

یک برش کوچک در زیر پوست گردن ایجاد می‌شود و سپس با استفاده از کانولا، چربی‌های اضافی خارج می‌شوند.

بخیه و پانسمان

پس از خارج کردن کانولا، برش‌ها بخیه می‌شوند و پانسمان می‌گردد.

دوره نقاهت

بیمار می‌تواند چند ساعت پس از جراحی به منزل بازگردد و دوره نقاهت را در منزل طی نماید.

نتیجه گیری

ساکشن غبغب یکی از روش‌های ساده برای ایجاد خط گردن طبیعی و رفع غبغب می‌باشد. گردن خوش‌فرم و باریک تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی صورت دارد، اما ممکن است به دلایل مختلفی مانند افزایش وزن یا ژنتیک، گردن دچار افزایش چربی و افتادگی پوست یا غبغب شود.

رامیلا به دلیل خدمات حرفه ای و متنوع زیبایی که ارائه می‌دهد، به محبوب ترین کلینیک زیبایی در شهریار تبدیل شده است. مجرب ترین کادر پزشکی در این کلینیک خدمات زیبایی را برای زیباجویان عزیز به حرفه ای ترین شکل ممکن ارائه می‌دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک رامیلا؛ بهترین کلینیک زیبایی در شهریار تماس حاصل نمایید.

09393414561